شهرداریها موظفند به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور، با همکاری زیرمجموعههای وزارت نیرو، برای تامین روشنایی معابر شهرها اقدام نمایند.
خیلی بد
بد
معمولی
خوب
عالی
افزودن دیدگاه
دیدگاه کاربران